Perşembe, Mart 01, 2007

Run Forest Run!


Neden daha once aklima gelmedi anlamak mumkun degil! Yurt disinda yasarken en sevdigim sey (abartmiyorum!) sabahlari, gun da agarmamissken muzigimi kulagima takip plajda 5-8 km arasi kosmakti. Sonra da plajda oturup gunesin dunyaya merhaba deyisini, insanlarin yavas yavas kahveleriyle, esofmanlariyla, en onemlisi yuzlerindeki mutlulukla plaja dolusmalariydi. Kalabaliklastigi zamanlar benim gitme vaktim oluyordu. Sonra eve arabayla giderken kahvaltilik egzotik meyveler papaya, mango ve ananas alirdim. Saglikli ve lezzetli bir kahvalti ve dusun ardindan muhtesem bir gune hazirdim. Kosmak sadece fizigimi degil ruhumu iyilestiriyordu. Kosarken attigim her adim beni daha mutlu ve iyi yapiyordu sanki.
Bunu yine bulmaliyim. Bu ruh halini tekrar yakalamaliyim. Cuma gunu yardimcim geliyor. Resmi yukarda, devami sonra :)

PS: Alt komsularima bol bol sabir diliyorum.

2 yorum:

daada dedi ki...

Yardımcınla sana bol kaynaşmalar.Blogumdaki yorumun için çok teşekkürler.
Tekrar eski huzur ve mutluluğunu yakalaman ümidiyle.
Sevgimle.Hoşça ol.Mucks.

Reyhan dedi ki...

Cok tesekkur ederim Daadacigim,
Bundan sonra artik kisir dongulere girmek yok! mUTLU KAL.