Salı, Mart 06, 2007

P M S Krizi!

Sadece dun yediklerimi yazmakla yetinecegeim; baslikla beraber yeterince aciklayici olacaktir haftayi nasil basladigim konusunda:

  • Firinda 4 kofte + sayisiz patates
  • 1.5 elma & 1 greyfurt
simdi basliyoruz iste, saat 4 sulari:
  • 1 paket hazirlanmis cikolatali Creme Ole
  • 1 paket Eti Form (saka gibi) cikolatali biskuvi (icinde 4 tane olan)
  • 1 paket cikolatali rulo Biskrem (Mpf!)
  • Biraz kabak cekirdegi
Fazla soze hacet yok...
Bir de artik bu evlere servis yapan tum marketler, restoranlar ve web sitelerine deli oluyorum. Onlari da telefonu icat eden rahmeti Bell'e de epey saydirdim dun. Hmmm, kendime saydirdiktan sonra tabi.

Bu sabah gunesli Istanbul. Icimde umut var. Vapura binmek, martilari dinlemek geliyor icimden. Su an sutlu, yaseminli yesil cayimi iciyorum. Bir saat icinde sayet kendimi disariya atabilirsem bugunle ilgili daha umitli olacagim. Yarin yazacagim. Tabii ki bu buhranli seyleri ben bile okumak istemezken baskalari neden okusun...

2 yorum:

balim dedi ki...

Ben de nefret ediyorum PMS krizlerinden.Bikerecik olmus artik uzulme, diger gunler dikkat edip dengelersin. Benimde canim ya tatli ister ya tuzlu. Genelde pizza ve patates kizartmasina yumulurum ben :) ... Kolay gelsin ...

Reyhan dedi ki...

Hey! Ben senin websiteni gecen ay ziyaret etmistim ve ozellikle oncesi ve sonrasi resimlerini gordukten sonra SOKa ugramistim :) Inanilmaz sasirdim hatta bir iki arkadasima yollamistim linki. Seni cok taktir ediyorum olayi cozdugun icin. PMS insani (ok beni) daima iki adim geriye atiyor her acidan ama bugunku postumda yeni bir haptan bahsediyorum belki senin de isine yarar.
Bu arada linkini ekledeim siteme cunku tesadufen rastladigim sana artik her gun bir bakis atacagim ona gore :) Sen de beni eklersen cok sevinirim. Bu arada incecik bir Ari Maya'nin dusuncesi biraz degisik ama yine de sevimli. Basailarin devam edecegine eminim! Tesekkur ederim guzel sozlerin icin...