Perşembe, Mart 08, 2007

Gün Be Gün

Dünkü iş görüşmelerim çok iyi geçti. Hem meşgul olduğum için hem de sanırım egomun bu kadar övgüden sonra büyük bir sıçrayış yapmasından dolayı dün tüm faaliyet planlarimi yerine getirmekle kalmayıp üstelik çok da sağlıklı beslendim. Bugün ise çok yememenin getirdiği enerji ile (ne tezat ama!) sabah dörtte uyandım ve kalktım. Şikayet etmeyeceğim ama çünkü bu sayede daha erken yatacağım bu gece ve akşam yme krizlerine girme olasılığım azalacak. Polyanna, pembe gozluk, Dalai lama ne derseniz deyin artik...

  • sütlü kahve sütlü çay
  • 1 muz, 1 ayva
  • 4 yağsız köfte, yağsız salata, buharda haşlanmış kereviv
  • 2 avuç haşlanmış soya fasulyesi (fındık fıstık niyetine)
  • haşlanmış brokkoli ve yoğurt

Egzersiz: evin icinde fittir fittir dolanmak ve Ulus Parkinin merdivenlerini inip cikmak sayiliyor mu?

Bu arada son zamanlarda akşamlari hep ağzim bir seyle meşgul olsun istiyordum, özellikle televizyon seyrederken cok fenaydim. Mutlaka ya cekirdek ya patlamiş misir gibi karbonhidrati ve ugraşi bol gidalar aliyordum. Eh sonuc malum. Simdi soya fayulyesi olayina girmeye karar verdim bu alişkanliğimdan kurtulmak icin. Hem lezzetli, bana findik gibi geliyor biraz, hem sağlikli ve doyurucu, belki de en iyi yani bitkisel protein kaynaği olmasi. Dogal, yani genetik şekilde üstünde oynanmamis soya fasulyesinin tadi cok daha güzel o yuzden alip 12 saat kadar suda bekletmenizi, sonra süzüp düdüklüde (yazinca ne komik bir kelimeymis bu ayol) yumuşayincaya kadar pisirmenizi oneririm. Ben kuru fasulye kivamina gelecek kadar cok pişirmiyorum ki agzima atarken teker teker ciğnenecek bir şey olsun :) yaraticiliğin sonu yok galiba.

Hepinize mutlu sabahlar!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım seni fazla tanımıyorum ama buradan okuduklarımla etiketin bayağı iyi!! umarım en kısa sürede istediğin işe ulaşırsın..Başarılar.
Sevgimle.Hoşça ol.Mucks..

balim dedi ki...

Soyledigin guzel sozler icin tesekkur ederim :) ...
Ben de televizyonun karsinda birsey yemeden duramam, kucuklukten kalma huyu bitiremedim bi turlu. Iyi sanslar dilerim sana. Gorusuruz