Perşembe, Şubat 01, 2007

Richmond Nua Wellness Spa'da Simarma

NuaaAAAAaaaa Diyesim Var!

31 Ocak 2007 muhtesem bir gün olarak günlük kayitlarima girdigine göre bu güzelligin sebebini baskalariyla da paylasmam gerektigine karar verdim.
Dün Sapanca'daki Richmond Nua Wellness SPA'sina günübirlik bir ziyarete gittik. Sevgili arkadasim beni Kadiköyden aldiktan sonra arabayla cok keyifli bir yolculuk basladi cünkü Istanbul'da sabah hava nispeten acikken Sapancaya yaklastikca kar yagisi artiyor ve o cok özlenen karli dag manzaralari kendilerini bize gösteriyorlardi... Oteli bulmamiz sayfadaki dogru iletisim bilgileri sayesinde cok kolay oldu. Iyi ki kozmetikcimin pesinden gitmisim! Bir süredir müptelasi oldugum bana yüz bakimi yapan tatli, sirin ve son derece profesyonel bayani aradigimda kendisi bana Avrupa yakasinda calistigi yerden ayrildigini ancak artik Nua'da bulundugunu ve onu mutlaka ziyarete gitmem gerektigini soyledi. Biraz arastirdiktan sonra buranin bütün bir gün gecirmek icin muhtesem bir yer olduguna karar verdim, arkadasima bahsettim ve iste dün yola koyulduk.
SPA girisi eger masaj ya da cilt bakimi gibi bir bakim satin aldiginizda ücretsiz, yani bütün buhar banyolarindan, havuzlardan, saunalardan vesaire faydalanabiliyorsunuz ki bu bile bir kac saatinizi alabilir. Eger bakim almayacak sadece SPAya girecekseniz hafta arasi ücret 50 YTL hafta sonu ise 90 YTL. Hafta arasi gitmenizi siddetle tavsiye ederim, cünkü hem daha ekonomik hem de haftasonu cok kalabalik oluyormus ancak biz dün gittigimizde cok sakin bir ortam vardi ki bu dinlenmek icin en gerekli olan unsur bence.

Dün öglen 12:00 sularinda vardik ve sirasiyla yaptigimiz aktiviteler bunlardi:
  • Salt Jacuzzi
  • Laconium (12 dakika)
  • Dinlenme Odasi (dinlendirici müzik ve kayan yildizlar esliginde)
  • Limonlu Su icmeler (ter attik ya!)
  • Salt Inhalation (15 dakika)
  • Kafede soguk avocado, salatalik, mango corbasi esliginde dinlenme
  • Osman Steam (13 dakika) Bu benim favorim. Otantik bir Osmanli Hamamini andiran dekoru ile yasemin kokulu buharlar hem cildinizi hem cigerlerinizi aciyor. Ciktigimizda epey bir süre hala yasemin kokuyordu cildimiz
  • Adventoure Shower (gök gürültülü yagmur ormanlari dusu gibi bir sey ama kokmayin)
  • Herbal Steam Bath (16 dakika) Kokular muthis!
  • Ice Grotto
Tüm bu bol buharli bol muhabbetli dinlendirici saatlerden sonra bedenimiz biraz yogrulmaya hazir ve nazirdi:
  • Aroma Therapy Massage
    50 dakikalik bu masaji tercih etmemin sebebi bütün vucüdu kapsamasi ve istedigim vucüt yagini secebilmem ki ben vanilya, portakal ve zeytin yagi secenekleri arasindan sonuncusunu sectim. Bilgisayarin basinda oturmaktan tutualn omuzlarim bu sabah kus gibi hafifler.
  • Thalgo Slim & Firm
    Arkadasim bu masaji secti cünkü 7 ay once bebegi oldu ve kilolarini vermis olmasina ragmen hafif sarkmalar oldu. Bu terapi bir kac seansta guzel sonuclar veriyormus ancak acikcasi arkadasim "keske ben de aromatherapy masajini alsaydim" dedi.
  • Deluxe Collagen Facial
    75 dakikalik bu yüz bakimindan ciktigimda mutlulugum tamamlanmisti...
  • Oxygen O2 Facial
    Arkadasim bu bakimi secti cunku oksijenle yapilmis bir bakimi hic denememisti. Sonuctan gayet memnundu

Bütün bu bakimlardan sonra saat aksam yediyi buldu. Detox metox derken cok acikmistik ve Sapanca'nin en iyi balikcisini sorduk. Istanbul Dere adinda bir balikci tarif edildi, ki bu restoran dagin tepesindeki sonuncu lokantaydi ve iceri girdigimizde odun sominesinde citir citir ates icimizi yakiyordu. Taze alabaliklar geldi güvecte yaninda karisik bol rokali salata ve muhtesem bir manzara. Iki kisi 26 YTL hesap ödeyip mutlu mutlu ciktik. Gerci baligin yaninda raki gider haklisiniz ancak o kadar bakimdan sonra bedenlerimizi alkolle zehirlememeye karar verdik.
Bir bucuk saat süren geri dönus yolunda bol sohbet ve tatli bir rehavet cöktü icimize.
Bu gece cok iyi uyudum :)

Bazi notlar:
Richmond otelinin websitesi: http://www.richmondnua.com/
Yüz bakiminizi mutlaka Ayten Temel adindaki benim uzun zamandir muptelasi oldugum hem son derece bilgili hem de hossohbet olan hanimdan almanizi tavsiye ederim. Bugüne kadar kime tavsiye ettiysem ondan vazgecemedi...
Vucüt masajimi Bali'den gelmis 26 yasinda saf ve azimli bir genc kiz yapti. Adi Ayu ve cok güzel ingilizce konusuyor. Masajinizi istediginiz sertlikte yapiyor ve hayretler icinde kaliyorsunuz bu narin bedenden nasil boyle bir güc cikabiliyor diye.
Son olarak otele giden yol hala yapilmamis ozellikle yagmur ve karda epey tezat bir görüntü cikiyor ortaya.

Hepinize mutlu ve saglikli günler!

PS: Hala tartilmiyorum korkumdan ancak kendimi cok iyi hissediyorum. Pazartesi umarim tartilabilirim.

3 yorum:

Miśo dedi ki...

Selam, ben de bu haftasonu gideceğim ama ilk defa! dolayısıyla ne giyilir ne edilir bilemedim tavsiyelerin var mı bu konuda, haftasonu gidip 2 gece kalacagız özellikle SPA için ne tür kıyaetler almalıyım yanıma?

Reyhan dedi ki...

Merhabalar,
Cevabimda gec kaldim, özür dilerim. Yine de ilgilenenler olabilir diye yaziyorum.
Biz Richmond'a gideli epey oldu ancak bildigim kadariyla pek degisiklik yapilmadi otel ve Spa'da. Gözlemlerime göre otelde kalan misafirler gayet rahat bir sekilde onlara verilen bornozlarla Spa'ya geliyorlardi. Yani otelin konsepti zaten rahatlama üzerine oldugu icin, bol yildizli olmasina ragmen onlarin bornozlari veya sizin getireceginiz sik bir bornoz/röptosambr tarzi bir kiyafet ile dolasabilirsiniz. Ayrica tabi mayo almaniz gerekiyor.
Sahi nasil gecti :)

Miśo dedi ki...

Selam reyhan, biz eşimle cumadan gittik pazartesi döndük. İstanbul'a gercekten cok yakın, gözümüzde büyüttüğümüz gibi değilmiş, merkeze uzak diye bir yazı okumuştum blogların birtanesinde, hiç öyle değil bence...

Bal-süt banyosundan aromo trepasine, yüz bakımından hamamda kese köpük masajına kadar herseyi yaptırdım. Gitmişken tam bakım yaptırmak istedim. Hepsinden memnun kaldım. SPA için kıyafet konusunda da boşuna endişelenmişim, odaya koydukları kimono ile tüm otelde dolaşılıomuş zaten.
Daha guzel SPA centerlar görmüştüm ancak 2-3 günlük kafa dinleme için gayet uygun bi yer...
Bu arada SPA dışında en cok begendiğim şey YEMEKELER!! hakkaten şahane yemekleri var...