Cuma, Şubat 09, 2007

Feng Shui'ca Düsünceler



Gecenlerde televizyonda bir sekilde rastladim, Feng Shui'ye göre sevgilisiz insanlarin yatak odalarinda mutlaka KIRMIZI rengini bulundurmalari gerekiyormus. Bu iclerindeki "anlayamadigim kelime" iste o seyi aciyormus ve daha acik oluyorlarmis yeni bir iliskiye. Ok ok daha yeni ayrildim ama yine de icimi acabilirim diye düsünerek iki gün once, aksamin bir vakti mahalledki boyaciya gidip firca, bant ve kirmizi, kipkirmizi (bayrak kirmizisiymis) boya aldim. Dün sabah da nihayet yatak odamin bir bölumünü kirmiziya boyadim. Bitince kendimi inanilmaz bitkin hissettim neler oluyordu bana? Halbuki daha spora gidecektim vesaire vesaire. Anlasilan baska bir ise yarayamayacaktim dün ama odam oyle güzel oldu ki! Boya kokularina ragmen odamda uyudum. Bugün resmini cekip ögleden sonra postuma ekleyecegim.
*** Ve ekledim, siz soyleyin nasil olmus? :) Ask hayatimla ilgili mucizeler beklemesem de güzel goründügü ve icimi actigi icin bu ise giristigim icin cok mutluyum.

Yemek konusuna gelince, o tam bir fiyasko iste. Dünkü bilanco asagida, ki tüm bu yiyecekler spor bile yapmadan bedenimde son buldu. Sonlari hayirli olmadi tahmini edeceginiz üzere :)

  • 1 muz, 1 tatli kasigi kestane bali
  • Sote ispanakli nefis omlet!
    Bu yemegi gecen hafta da ispanak yerine Ebegumeci ile yapmistim ki ot seven herkese hararetle tavsiye ederim. Tarif ustun yemek blogcu evcinu'nin sitesinden: http://www.evcini.com/2006/05/pazar_otlar.html
  • 2 greyfrut, 1 kücük elma
  • 1 tavuk gogsü, 1 dilim cavdar ekmegi
  • 3 kocaman kase hicbirseysiz popcorn (kase yerine canak demek daha dogru olur!!)

    Tamam buraya kadar kabul edilebilirdi cünkü bütn gun evdeydim ve üzerimde inanilmaz bir yorgunluk vardi. Oturdugum yerde uyumak istiyordum hep ki uykusuz kalinca acikirim ben. Aksam icimdeki canavar uyandi ve bana bunlari yedirdi:
  • 1/2 kilo yagisz yogurt + bilmem kac kasik organik dut pekmezi! (yogurt iyi ki de yagsizmis hani pffff)
  • 1 paket Eti Form
  • 1 Diet Pepsi
    Evde fellik fellik cikolata aramalar, bulamamalar, irmik helvasi mi yapsam gibi oldurucu dusunceler ile bogustum saatlerce. Sonra, birdenbire, anlamadigim sekilde kesildi ve canim hic bir sey istemedi. Inanamadim. Icimdeki canavar sanki bir anda uyudu ve nihayet beni de uyuttu...

Hiç yorum yok: