Pazar, Aralık 17, 2006

Kararliyim!



Tarti aldim dun. Artik kendi tartimda kimsenin gozleri onunde olmadan tartilabilirim. Bu sabah 68.7 kiloydum. Tartinin resmindeki kilo sayisi ne kadar hos gorunuyor olsa da benim boyuma gore biraz az :) Bu arada tarti fiyatlarina sastim kaldim. Amerikada yasarken kendime cam yuzeyli, yag olcer, degisik ayarlari olan bir tarti almistim ve yaklasik 40 $ odemistim. Burada o tip tartilar minimum 100 YTL'den basliyor. Yag olcen ve bir suru ekstrasi olan bir tarti yerine fonksiyonel, dijital cunku daha dogru, sade gorunumlu bir tarti almaya karar verdim. Internette arastirdim ve sonunda Tefalde ucuzlukta bulunan bu tartida karar kildim. 60 YTL ve gercekten hafif ve guzel. Dunku misyonum Akmerkez'e yuruyup (kac kalori yakmisimdir aceba?) bu tartiyi almakti ve basariyla sonuclandi. 2 yil da garantisi varmis. Tabi oraya kadar gitmisken yagsiz sutlu, kafeinsiz, bol sut kopuklu bir kahve icmemek olmazdi. Artik her sabah tartilacagim!

Hiç yorum yok: