Salı, Aralık 19, 2006

IKI GÜNDE BIR KILO?



Diyetimin ikinci günü bitti. Dün aksam "kesin yarin kilo vermis görünmeyeceksin cünkü tika basa doydun" diyerek misil misil uyudum. Cok korkuyordum halbuki cünkü ilk gece saat iki bucuga kadar uyuyamamistim ve sabah erkenden acliktan uyanmistim. Oysaaaaa, ikinci gün saat onbir olmadan uyuakalmisim ve ancak sabah dokuzda gözlerimi acabildim. Hala ac degildim ama yine de midemde sanki hafif bir inme duygusu vardi. Sisligim yavas yavas gidiyor demek ki diye düsünerek banyoya gittim. Dün tartildigimda üzerimde cook hafif pijamalarim vardi kabul ediyorum. Ancak sonuc yine de inanilmazdi. Sevgili yeni dijital tartim 67.7 kilo gösteriyordu! Inanamadim tekrar ciktim sonuc ayni. Ahh canim tartim iyi ki almisim seni, sen benim hayatimi zorlastirmak degil kolaylastirmak istiyormussun ama ben bunu anlayamayip yillarca senden kactim :)
Bugün ücüncü gün ancak rejimin felsefesini biraz anladim galiba. Bir gün epey doyurucu proteinler aliyorsun sebzeler meyveler esligiyle, diger gün daha az. Bugün anladigim kadariyla yine daha az proteinli bir gün.
Birazdan spora gidecegim ondan sonra Akmerkezden bugünün yiyeceklerini alacagim. Yiyecek almayi günlük bir is haline getirdim böylece hem planlamasi daha zevkli, hem aldiklarim daha taze, hem de zaman geciyor :)
Eger bu rejimle ciddi bir sonuc alirsam (hedef ilk haftada iki kilo sonra kilo vermeyi yavaslatmak) o zaman hepinize yazacagim. Yok bekleyemem diyorsaniz bu ayki Formsante dergisinde var. Bu dergiyi neden daha önce kesfetmemisim ki. Icinde gercekten guzel bilgilerin yani sira motive edici yazilar da var.
Bugün mutluyum.

PS: Simdi aklima geldi, belki sadece vücudum su atti ve yarin sabah tartildigimda daha cok cikacagim? Bekleyelim ve görelim...
PSS: Bundan sonra hep pijamasiz tartilacagim :)

1 yorum:

aksamdostlari dedi ki...

2 günde 1 kg ne güzel bir duygu.
Süpppersin seeen.
Formsante yi seviyorum.Yakında orda benim başarı hikayemi okursanız şaşırmayın :)