Pazar, Ocak 28, 2007

Yenilgi

Her sey tam iki hafta once bugun yokus asagiya gitmeye basladi... Insafsiz bir gribin pencesine kaptirdim bunyemi ve sonuc olarak 2 haftadir evden sayili cikabildim sadece. Haliyle spor yapamadim ve evde oturup usandim, biktim. Siz sIkIlInca ne yaparsiniz? Aynen! Iki haftadir yedigim tatli ve tuzlu zararli gidalarin haddi hesabi yok. Haliyle yavas yavas verme felsefesiyle son bir ayda katettigim yolun hepsini fazlasiyla geriledim. Iki haftada nasil kilo alinir bilenler bilir... Isin fenasi gribim gecti ama artik ben evden cikmak istemiyorum. Psikolojim bozuldu. Kendimi toparlamak istiyorum her sabah bir sonraki gune atiyorum. Bedenim ve ruhum yoruldu bu maratondan. Bir kuyu bulsam da girsem. Aslinda su an yaptigim da farksiz. Blogu ihmal ettim. Aslinda her gun yazacagim seyleri tasarladim kafamda ama hep negatif oldugu icin bir turlu yazamadim. Aynaya bakmak istemiyorum. Tartimi camdan firlatmak, eski kiyafetlerimi makasla parca parca yapmak.
Eski ben nerede? Bulamiyorum...

Hiç yorum yok: